Winkelwagen
Reken af met uw account
This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Afrekenen als een nieuwe klant
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen:
Voor al je vragen.
Vrij strikt, maar wanneer je het supplement bewaart in een donkere en vochtarme omgeving, dan kan je het supplement ook kort na deze datum nog tot je nemen. Wel moeten we vermelden dat de werking van de nutriënten na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum kan afnemen.
Ja, geen probleem. Je kan de tabletten breken of met een pillenvergruizer tot poeder vermalen. Daarnaast mag je ook de capsules open maken en eventueel de inhoud met een glas water mengen.
Jazeker, onze nieuwe verpakking bestaat uit Polyethyleentereftalaat (PET). Dit materiaal is zeer goed recyclebaar.
Het grootste gedeelte van Ortholon voedingssupplementen kan gewoon gecombineerd worden met medicatie. Bij twijfel raden we aan een gespecialiseerde apotheker te raadplegen, die kennis heeft van het betreffende supplement en de medicatie die je gebruikt. Lukt dat je niet, neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het samen verder met je uit.
Helaas mogen wij tegenwoordig, door strenge EU-wetgeving, maar beperkt informatie geven over de werking van producten. Alleen zogenaamde claims die staan in de EU database mogen vermeld worden. Resultaten uit wetenschappelijke onderzoeken mogen we daarom veelal niet delen. Zo mogen we bijvoorbeeld niets zeggen over de werking van cafeïne, terwijl de werking van koffie bij iedereen bekend is.
Heb je specifieke vragen over een product of wil je meer informatie over de werking, neem dan gerust contact op met onze klantenservice voor advies.
We maken het je graag gemakkelijk. Je hebt de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:
Verzendkosten betaal je bij een bestelling tot €50,00 incl. btw. Mag deze naar je adres in Nederland of België, dan zijn de verzendkosten €4,95 incl. btw. Voor bestellingen boven de €50,00 incl. btw betaal je geen verzendkosten. Voor levering in andere landen gelden afwijkende verzendtarieven.
Vanzelfsprekend. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Klachten helpen we het liefste direct de wereld uit. Dus gaan we er alles aan doen om je weer blij te maken.
Heb je een klacht over onze producten of service? Laat het ons weten via de mail op support@ortholon.nl. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel. Voor consumenten kan dit via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.
Uiteraard. Deze zenden we je uiterlijk de eerstvolgende werkdag toe via e-mail. Toch geen factuur ontvangen? Misschien hebben we een oud of ongeldig e-mailadres van je in ons systeem. Check je gegevens in je account en pas deze aan als dat nodig is of mail ons even.
Je kan natuurlijk niet wachten tot je onze producten binnen hebt. Dat snappen we. Plaats je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur een bestelling, dan versturen we het pakket nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16.00 uur of in het weekend zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvang je het pakket in principe binnen één werkdag. In drukke periodes kan het voorkomen dat je de levering na twee werkdagen ontvangt. Ook wij zijn overgeleverd aan de drukte bij de bezorger.
Ja, je ontvangt een Track & Trace code van PostNL waarmee je de status van de levering kan volgen.
Geen nood, dan zal de bezorger het pakketje mogelijk bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt, zal jouw pakket geleverd worden bij een dichtbijgelegen afhaalpunt. Via de PostNL-app kan je aangeven wat er met het pakketje moet gebeuren als je niet thuis bent.
Hallo expat, uiteraard verzenden wij naar je toe. Wil je van tevoren exact weten wat de verzendkosten zijn? Mail ons dan even via support@ortholon.nl. Voor verzendtarieven binnen de EU geldt een vast bedrag van €14,15 (ex btw).
Voor verzending binnen België (ook Nederland) geldt een vast bedrag van €4,95 (inc btw) bij bestellingen beneden de bestelwaarde van € 50,-. Daarboven verzenden we gratis naar je.
Je hebt het recht om binnen 14 dagen zonder opgave van redenen je aankoop te herroepen. Deze termijn gaat in op de dag dat jij of iemand anders (niet de bezorger) het product ontvangt.
Hoe werkt het?
Om je aankoop te herroepen, stuur je ons een duidelijke verklaring via e-mail of post. Je kunt hiervoor ons modelformulier (link naar Word bestand) gebruiken, maar dit is niet verplicht. Zolang je ons bericht binnen de 14 dagen verstuurt, is dat voldoende.
Wat gebeurt er daarna?
Als je je aankoop herroept, krijg je alle betalingen terug, inclusief de leveringskosten (behalve eventuele extra kosten voor een speciale levering). Dit doen we binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je wilt herroepen. Stuur je maar een deel van je bestelling retour? Dan krijg je de leveringskosten niet terug.
We betalen je terug via dezelfde betaalmethode die je bij je aankoop hebt gebruikt, tenzij je iets anders met ons afspreekt. Terugbetaling is altijd kosteloos voor jou.
We mogen wachten met terugbetalen tot we de producten terug hebben ontvangen of tot je hebt aangetoond dat je ze hebt teruggestuurd.
Terugsturen
Je moet de producten binnen 14 dagen na je herroepingsbesluit naar ons terugsturen. De kosten van het terugsturen zijn voor jou. Ons retouradres is:
Ortholon B.V.
Coldenhovenseweg 43
6961 EB Eerbeek.
Let op: je bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering die ontstaat doordat je de producten meer hebt gebruikt dan nodig was om ze te beoordelen.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Heb je liever een vriendelijke stem ter ondersteuning? Geen probleem, bel ons. De openingstijden van de klantenservice zijn: Maandag tot vrijdag van 15.00 uur tot 19.00 uur.
Bel je voor of na deze tijden, dan kun je genieten van onze Spotify-speellijst. Onze klantenservice medewerker is dan even een heerlijk broodje eten of een powernapje aan het doen. Ze staat daarna weer helemaal voor je klaar.
O, nog even over die Spotify-speellijst… die kan je ook gewoon hier beluisteren. We zien je graag een dansje doen.
Inloggen
Aanmelden
This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.